Bivirkning ved råfodring {{forumTopicSubject}}
Jeg har de sidste par dage begyndt at råfodre og med stor succes.. Misserne har fået kyllingefileter som er skåret i stykker.. De har vist stor interesse og spist alle stykkerne uanset str..
Jeg er syg og har været rigtig træt efter jeg kom hjem i dag, så bestemte mig til at lægge mig ind i seng og se en film og bare slappe af, så jeg gav kattene hver en stor filet, for så kunne de jo hygge sig i mens og bruge lidt tid på det, nu hvor jeg ikke har så meget overskud til dem.. Fantastisk idé syntes jeg og gik ind i seng..
Efter ca. 20 min. kommer Aslan ind i rummet, jeg ligger med ryggen til og hører pludselig et SLASK nede på gulvet hvorefter Aslan miawer stolt.. Jeg når kun lige at tænke "SHIT" inden han med et velrettet spring sidder ved siden af mig og slynger en halv godt gennemtygget kyllingefilet op på dynen og miawer igen som hvis han selv havde fanget den - "Se menneskemor, den skal du da også have lidt af"..
Bærer kyllingen ud i køkkenet igen og går på toilet.. Jeg når inden for badeværelsesdøren da jeg træder et stykke rå kylling op mellem tæerne.. "mmmh"..
Så mens jeg vasker gulve og skifter sengetøj kan jeg jo overveje min fantastiske idé med at råfodre dem en stor potion uden at holde øje, fordi jeg var for doven til at lave noget i dag.. Min eneste trøst er at misserne garanteret har hygget sig..
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 25
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 10 Svar: 337
Men du er da heldig at de bare har vænnet sig til det så hurtigt - og elsker det :o))
nov 2012
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
nov 2012
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 10 Svar: 337
nov 2012
xD
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Der fik jeg mig da godt nok en griner, jeg kan lige se det for mig
Men god bedring og så må du holde øje med misserne for fremtiden
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Herhjemme blev daggamle kyllinger også boykottet efter jeg fandt en kylle som var gemt i sofaen - ad..
Mine katte kunne så bare ikke finde ud af at spise dem, men synes de var sjove at lege med, ad ad ad..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
nov 2012
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg har en plan om at Røde skal have det rå i haven, når det bliver lidt varmere, for jo det grisser
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
er derfor også gået over til at skære kød ud i, ikke mundfulde, men noget han stadig skal tygge på, efter at ha fundet kyllingelår pakket ind i min badeværelsesmåtte, under sofabordet osv...der går min grænse, det er simpelthen for ulækkert;-D
og serveret i haven gider han slet ikke, desværre;-)
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Min hvide kat slæbte rotter med hjem hele sommeren og lagde dem i vores gang om natten, så vi fik hurtigt lært at lyse med telefon eller lommelygte på tæppet om morgenen så man ikke trådte i noget uventet.
Det var før han lærte at spise råt Nu må vi se hvad denne sommer bringer af interessante "gaver".
Mine katte er heldigvis gode til at holde maden i køkkenet og nu ser det ud til de er ved at lære at spise på et klæde så gulvet heller ikke bliver svinet til Håber på at kunne bevæger dem over til havedøren også ud på terrassen og ned til græsset til sommer
Bivirkning ved råfodring